peRjAlaNaN kAmi

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 14, 2010

mungkin hidup kembali

setelah lama di buat blog ni oleh aku.....sampai aku sendiri pon dah lupe kewujudan blog aku sendiri..akhirnya,ia mungkin akan hidup kembali.jikalau anda boleh tgk tarikh, bertahun2 utk aku mengeluarkan pos aku yg kedua ini...cheh, budget masterpiece lah hehehe...
banyak perubahan yang telah aku alami selepaz wujudnya pos yg pertama hingga ke hr ini....
mungkin ape yg kita rancang xmungkin dapat kita capai,tp sebagai hamba atau insan biasa yang lemah aku sentiasa bersyukur dengan ape yang telah aku terima dan dengan ape yang telah aku ada sekarang.
mungkin di masa hadapan,ape yang aku capai tidak seperti ape yang aku rancang.mungkin di masa hadapan juga aku tak seperti lagi yang kamu semua kenal sekarang.tp ape yang pasti, aku tetap diriku ini..aku akan terus bersyukur dengan diriku ini..biarlah ape orang nak kate kerana semua orang boleh berkata2.orang yang bisu juga mempunyai hati yang mampu berkata2.jadi kita harus tabah menghadapi hidup yang sentiasa akan ada orang berkata2 ttg kita dalam contex baik atau pon buruk.
yang penting kita harus confident in our life.
aja2 baby~~daaa

No comments:

Post a Comment