peRjAlaNaN kAmi

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 15, 2010

SuRpRIsEE!!

this gonna be a surprise for my dear hunny....
i will be there by ur side soon..
setelah aku membeli tiket utk kesana,aku terasa sangatlah jauh antara aku dgn kamu.10 jam perjalanan secara ats kenderaan utk saya menghampirkan diri kepada kamu..

dear, walaupon jauh kita terpisah tetapi aku tetap merasa kehadiran mu pada setiap langkah ku.
setiap kenangan kita yang tercetus di fikiran ku adalah pengerak untuk menghadapi hari2 seterusnya tanpa kamu di sisi.
senyuman mu, tangis mu, gelak tawa mu, cubitan mu, kasih mu, raut wajah mu, sentiasa menjadi kerinduan hati ku.
hatiku sering kali merintih sampai bilakah kita perlu terus berjauhan, tetapi aku tetap bersyukur kerana di sebalik berjauhan, aku menjadi semakin sayang dan rindu kepada mu.

No comments:

Post a Comment