peRjAlaNaN kAmi

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 15, 2010

a RoAd tO mAlacca-part 1

aku saje je nak wat diz post juz utk berkongsi cerita2 dalam timeline perjalanan ku dari a day before aku pegi melaka utk jmpe my hunny tu sehingga pulang ke tempat asal...

15april2010

4.00pm:pegi kangar cri tiket n da dpt tiket dgn harga rm55.tp ada prob len lak kat kangar, wit org yg i transfer sangkut lak kat cash deposit machine.hati sudah serabut.....huhu

10.00pm:berselisih fhm dgn hunny.hati ku frust tp its ok lg memandangkan nak jmpe hunny.lagipon dier xtau i nak dtg jumpe dier.

16april2010

8.o0am:cik hunny xangkat kol.dier masih marah lagi.its ok, i pon siap nak pegi seminar FRS..

11.40am:cik hunny da msg ckit2...hatiku terubat ckit2 jgk.

1.15pm: hatiku gundah kembali apabila housemate ku merangkap classmate jugak menyampaikan berita yg tak gembira bahawasanya ada lg 1 assgnment lakonan arab yang nak di buat esoknya.sesak nafas tetbe.aku terpaksa memendekkan percutian aku dgn hunny ku itu.aku rase perjalanan aku dalam bas mungkin da nak same dgn mase aku berada di atas tanah melaka nanti.adoyai...
hanya ada sehari dgn dier, pedihnya bru berjmpe akan berpisah semula..

ikuti sambungan a road to malacca.to be continued~~

No comments:

Post a Comment