peRjAlaNaN kAmi

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 16, 2010

a road to malacca Part 2

16april2010

8.00pm: aku terjage dari lamunan dan tiduran..hehehe terlambat dan terus terkabut memandikan diri dan bersiap.

8.30pm:aku mula bertolak ke stesen bas di hantar oleh sahabat ku..dalam masa yang sama tengah penuh krisis cik hunny.hendak saja aku bgtau yg aku mau kesana.

9.10pm:setibanya di stesen bas,akak kaunter tu menukarkan bas aku ke bas len yg bertolak pada pkl9.30pm.

9.30pm:masih berkrisis dan akhirnya aku bersorangan kerana cik hunny da xbls msg aku.
aku memulakan perjalanan 10jam bersorangan dan mengalas perut dgn roti krim coklat gardenia krn bangun lambat td xsempat makan diner..huhu...dan aku memulakan peniduran kembali.....

17april2010

3.30am:aku anta sms kat cik hunny. "b rasa semakin hampir dengan hny"...

7.15am:kakiku menjejakkan tanah melaka sentral.aku kol cik hunny mengejutkan dier tidur.dier bertanya di mana aku.aku menjawap kat umah la..kawan ku mengambil aku dan terus menghantar aku ke depan umah nye..

7.30am:aku memberi salam then terdengar jeritan cik hunny ku itu yg sgt kuat..dier keluar dengan wajah yg sgt gembira. sebelum pergi ke rumah kawan ku itu,sempat aku mencubit pipi nya itu,dier masih tersenyum dan aku berkata "i love u dear,im happy to see u today...."

No comments:

Post a Comment